Marka Krasnystaw zwyciężyła w kategorii kefiry w ogólnopolskim badaniu konsumenckim „Ulubiona marka Polaków” zrealizowanym przez instytut Gfk Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego Sp. z o.o. Uroczysta Gala, podczas której ogłoszono wyniki badania oraz wręczono nagrody miała miejsce w czwartek 21 września o godz. 18:30 w Hotelu Airport Okęcie
w Warszawie.
Przedmiotem tegorocznej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków” było aż 1040 marek (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) przyporządkowanych do 138 kategorii FMCG. Celem projektu było zidentyfikowanie, które marki zasługują (zdaniem konsumentów) na miano ulubionych. W efekcie wybrano te marki, które cieszą się największym uznaniem Polaków. Badanie przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing). Wyboru dokonali respondenci (reprezentatywna próba N=1000 respondentów) pomiędzy 18
a 65 rokiem życia.
„Serdecznie dziękuję w imieniu całej firmy naszym konsumentom za kolejny dowód zaufania do naszej marki. Zwycięstwo w badaniu konsumenckim branży FMCG to dla nas powód do dumy, a jednocześnie zobowiązanie do dalszej pracy, aby marka Krasnystaw niezmiennie pozostawała pierwszym wyborem Polaków. Z naszego kefiru możemy być szczególnie dumni. W tym roku otrzymał już przecież także dwie inne nagrody w niezależnych plebiscytach, w których najlepiej sprzedające się produkty wskazują detaliści oraz właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całego kraju. Były to wyróżnienia „Hit handlu” w konkursie magazynu branżowego Handel oraz „Złoty paragon” uzyskany w wyniku badania realizowanego przez Instytut Badawczy TNS Polska dla magazynu Hurt & Detal. Wnioskując z wyników niezależnych badań możemy pokusić się o stwierdzenie, że krasnostawski Kefir jest obecnie absolutnym numerem 1 w swojej kategorii. Jeszcze raz dziękuję wszystkim osobom, które oferują krasnostawskie produkty w swoich sklepach oraz konsumentom, którzy wybierają je robiąc zakupy.” – mówi Krzysztof Bortacki, Kierownik Działu Handlu i Marketingu OSM Krasnystaw
Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o., na zlecenie którego przeprowadzono badania konsumenckie to firma świadcząca komplementarne usługi dla biznesu sektora FMCG działająca w strukturach międzynarodowych. Dostarcza praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą uznanych, fachowych branżowych miesięczników oraz konferencji dla branży spożywczej i kosmetycznej. WG jest ponadto organizatorem badań rynkowych wskazujących detalistom i konsumentom najlepsze nowości rynku spożywczego i kosmetycznego.
Instytut GfK będący realizatorem badania „Ulubiona marka Polaków” jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Świadczy o tym 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Instytut dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych w ponad 100 krajach.