Ogólnopolski miesięcznik „Media & Marketing Polska” opublikował najnowszy raport „Agencje Public Relations 2019”. Zbadano w nim poziom satysfakcji klientów 20 agencji PR w Polsce. Miło nam poinformować, że Cumulus PR zdobył pierwsze miejsce w jednej z głównych kategorii – „Czy poleciłbyś agencję swojemu przyjacielowi”. Ponadto agencja zajęła szóste miejsce w kraju w kategorii „Zadowolenie ze współpracy z agencją”.
W badaniu przeprowadzonym przez renomowaną firmę Kantar Polska w lipcu b.r. wzięło udział 133 firm – klientów z całej Polski. Ich zadaniem była ocena różnych profili i specjalizacji agencji z którymi współpracowali na przestrzeni minionego roku. Łącznie w raporcie wszystkie cenzurki pogrupowano w 19 kategorii. Pod lupę wzięto między innymi zadowolenie ze standardu obsługi klienta, skuteczność działań i kampanii PR, opinie w branży oraz przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Agencja Cumulus PR w ostatnich latach obsługiwała firmy z branż: FMCG, farmaceutycznej, paliwowo-energetycznej, deweloperskiej, przemysłowej, IT oraz z sektora samorządowego. Jej silną stroną są przede wszystkim media relations, tworzenie ksiąg zarządzania kryzysowego, doradztwo medialne i strategiczne oraz event PR (organizacja spotkań biznesowych).
Wśród top projektów zrealizowanych w latach 2018/2019 przez Cumulus PR znalazł się m.in. cykl 48 konferencji biznesowo-motywacyjnych z udziałem Roberta Korzeniowskiego, Otylii Jędrzejczak i Sylwii Gruchały. Agencja była także odpowiedzialna za realizację stałych umów public relations, w tym z OSM Krasnystaw, TBV, Polfą Lublin, firmami: Elpes oraz Bury. Odpowiedzialna była za wprowadzenie na rynek marki „Rajski Ogród”, nowego hotelu sieci Hampton by Hilton, a także przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej taniego budownictwa mieszkaniowego na zlecenie firmy Technobeton.
Dziękujemy naszym wszystkim Klientom za zaufanie i wysokie oceny współpracy – zaś Kolegom i Koleżankom z branży – gratulujemy zajęcia wysokich miejsc w pozostałych kategoriach Raportu.
Żródło: mmponline.pl