Blisko dwustu reprezentantów branży public relations spotkało się 16 października 2013 r. w hotelu Marriott w Warszawie na dorocznej konferencji PR FORUM. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele agencji PR, działów komunikacji przedsiębiorstw, eksperci z zakresu social media, blogerzy oraz dziennikarze.
PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, które zapewnia wysoki poziom merytoryczny oraz pozwala zapoznać się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR. Tegoroczne spotkanie zostało zorganizowane pod hasłem „PR nieklasycznie – koniec tradycyjnego podejścia? Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja”. W ramach konferencji odbyły się trzy moduły tematyczne obejmujące zagadnienia reputacji w sieci i tym jak media społecznościowe, w tym Facebook, YouTube i Twitter zmieniły dzisiejszy świat, digital relations oraz różnym obliczom CSR.
Zachęcamy do lektury obszernej relacji z IX PR Forum przygotowanej dla portalu Newsline przez prezesa zarządu Cumulus PR Sp. z o.o., Jana Matysika.