Cumulus PR wziął udział w pasjonującym branżowym wydarzeniu, jakim jest Kongres Profesjonalistów Public Relations. Bardzo dziękujemy za możliwość uczestniczenia w tym inspirującym spotkaniu.
Kongres, który odbył się w drugiej połowie kwietnia w Rzeszowie to dwudniowa, cykliczna impreza, na której spotykają się profesjonaliści i pasjonaci branży PR z całego kraju. Podczas tegorocznej edycji mieliśmy okazję uczestniczyć m.in. w prezentacji subiektywnego rankingu dziesięciu najważniejszych wydarzeń branży PR w minionym roku. Adam Łaszyn z Alert Media Communications wymienił wśród nich np. dobrą zmianę w PR, „Żytniagate” czy globalną komunikację ISIS.
Podczas tej edycji kongresu dużą wagę poświęcono promocji wydarzeń (np. sportowych na przykładzie Asseco Resovia Rzeszów) i kreacji marek, takich jak np. Eska Music Awards. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. ks. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski oraz Maciej Karczyński, były rzecznik prasowy ABW i Komendy Stołecznej Policji. Obok pouczających wystąpień na temat wizerunku kościoła i służb mundurowych, znalazło się też wiele bardzo ciekawych informacji nt. PR korporacyjnego i mediów własnych. Swoje doświadczenia zaprezentowali m.in. przedstawiciele marek Orange, Grupa Żywiec czy Skanska.
Spotkanie w Rzeszowie było też okazją do wydawniczego debiutu – na rynek trafiła właśnie książka pt. „25 lat. Pierwsze ćwierćwiecze Public Relations w Polsce”. To publikacja poświęcona najważniejszym wydarzeniom w branży PR w latach 1990-2015. W jednym miejscu zgromadzona została historia zawodu PR-owca i dokumentacja związana z rozwojem całej tej branży w Polsce.
Cumulus PR jeszcze raz bardzo dziękuje za niezwykle owocne i inspirujące wydarzenie. I do zobaczenia za rok!