W przypadku obu umów roczna współpraca obejmować będzie działania z zakresu strategicznego planowania i zarządzania PR, media relations, PR wewnętrznego, prowadzenia biura prasowego oraz monitoringu prasy. Dla Cumulusa będzie to piąty rok współpracy z PMB S.A. oraz trzeci z POL-MAK S.A.
PMB SA to jeden z największych zakładów mięsnych w Polsce. Istnieje na rynku od 1962 roku. Obecnie PMB to jedna z najsilniejszych polskich marek w branży mięsnej. Firma zatrudnia blisko siedmiuset wykwalifikowanych pracowników. Sztandarowy produkt PMB, oryginalny Kindziuk, sprzedawany jest nie tylko w Polsce, ale także w kilkunastu krajach Europy. Oprócz sprzedaży mięsa i wytwarzania tradycyjnych wędlin z wołowiny i wieprzowiny, zakład produkuje także wyśmienite wyroby z dziczyzny, produkty koszerne oraz konserwy.
Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A. specjalizuje się w produkcji tradycyjnego, czterojajecznego makaronu. Sztandarowy produkt – makaron “Domowy” jest jednym z najlepiej sprzedających się marek makaronu we wschodniej Polsce. POL-MAK zatrudnia 60 osób.
W 2007 roku firma wprowadziła na polski rynek nową markę ekologicznego makaronu „Grini Bio” a także otrzymała certyfikat systemu bezpieczeństwa i jakości BRC. Certyfikat ten otwiera POL-MAK-owi drogę ekspansji na zachodnie rynki.