Kryzysy w firmach to coś normalnego, wpisanego na stałe w prowadzenie działalności gospodarczej. Niemal z każdego kryzysu można wyjść obronną ręką, gdy nie będzie popełniać się kardynalnych błędów: ignorowania mediów i opinii publicznej. Jak zatem PR-owcy komunikują się w kryzysie, aby wizerunek ich organizacji ucierpiał w możliwie najmniejszym stopniu?
Kryzysy w firmach to coś normalnego, wpisanego na stałe w prowadzenie działalności gospodarczej. Niemal z każdego kryzysu można wyjść obronną ręką, gdy nie będzie popełniać się kardynalnych błędów: ignorowania mediów i opinii publicznej. Jak zatem PR-owcy komunikują się w kryzysie, aby wizerunek ich organizacji ucierpiał w możliwie najmniejszym stopniu? To i inne pytania z zakresu zarządzania kryzysowego (crisis management / issue management) zada słuchaczom – studentom lubelskich uczelni Jan Matysik, prezes zarządu agencji public relations CUMULUS PR. Spotkanie zaplanowano na środę, 7 marca, godz. 14.30 w Auli B Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie.
Szkolenie pt. „Zarządzanie kryzysowe w PR” przygotowano w ramach odbywającej się w Lublinie „Akademii Umiejętności”, której zajęcia towarzyszą ogólnopolskim targom pracy „DNI KARIERY”. Organizatorem targów jest międzynarodowa organizacja studentów AIESEC.
Lubelska grupa Cumulus jest od ponad 5 lat patronem merytorycznym lokalnego komitetu AIESEC Lublin.