Delima – to nowa nazwa supermarketów delikatesowych prowadzonych przez lubelską spółkę Stokrotka. Delima od swojej poprzedniczki – Stokrotki Premium – będzie się różnić m.in. dostosowanym do swojego charakteru wystrojem, większą liczbą pozycji asortymentowych i nowościami przygotowanymi specjalnie dla wygody klientów. Bez zmian pozostanie wyjątkowa atmosfera zakupów i sympatyczna obsługa.
Jako pierwsi, w sobotę 18 października, nowy wizerunek będą mogli zobaczyć klienci lubelskiej Delimy, mieszczącej się
w Centrum Handlowo — Rozrywkowym Plaza przy ul. Lipowej 13.
— Zaczynamy od Lublina, bo to tu przed rokiem powstała Stokrotka Premium, to tu mieści się centrala i siedziba firmy.
Nowe szyldy, elegancka kolorystyka i logo przykuwają uwagę, komunikując, że Delima to delikatesy najwyższej klasy – mówi Marek Wesołowski wiceprezes zarządu Stokrotka Sp. z o.o., właścicielki marki Delima.
W ślad za Lublinem nazwę zmienią także dotychczasowe Stokrotki Premium w Rybniku i Sosnowcu. Natomiast w październiku (Słupsk: Galeria Słupska) i listopadzie (Warszawa: Galeria Rembielińska) otworzą się kolejne delikatesy, które już od samego otwarcia w swoim otoczeniu będą funkcjonować pod marką Delima. Plany rozwojowe dla sieci przewidują kilka kolejnych otwarć w przyszłym roku (umowy zostały już podpisane), między innymi w Suwałkach, Zgorzelcu i Rumii. Zmiana marki to nie jedyna nowość, która czeka na klientów placówek Delima. – Przez ostatni rok gromadziliśmy cenne doświadczenia i lepiej poznawaliśmy klientów, którzy chwalili świeże owoce i warzywa, znakomite pieczywo oraz duży wybór najwyższej jakości serów i wędlin, zwracali uwagę na miłą atmosferę zakupów. To wszystko pozostaje bez zmian. Chcemy być jednak coraz lepsi. W Delimie poszerzamy asortyment, by nasi klienci mieli jeszcze większy wybór produktów, w tym tych luksusowych, pochodzących z najdalszych zakątków świata. Wydłużamy też pracę piekarni, dzięki czemu pieczywo będzie jeszcze świeższe i bardziej pachnące, także w niedzielę. Na wybranych stoiskach, oprócz sprzedawców, pojawią się doradcy klienta. Pomogą oni wybrać odpowiednie wino do obiadu lub szampan na wyjątkową okazję — mówi *Marek Wesołowski.
W delikatesach Delima powstanie też nowe stoisko z żywnością wytwarzaną w gospodarstwach ekologicznych, do produkcji której nie używa się nawozów sztucznych i pestycydów. Ponadto wszystkie produkty oferowane na tym stoisku posiadają na opakowaniu certyfikat zgodny z prawem unijnym. Certyfikat łatwo rozpoznać przez unijne logo i adres jednostki certyfikującej umieszczone na produktach.
W trosce o środowisko w Delimie przygotowano także ekologiczne torby na zakupy – w tym biodegradowalne, płócienne oraz papierowe.
Nowa marka delikatesów, zgodnie z promowanym hasłem „życie nabiera smaku”, to synonim ciekawości oraz radości odkrywania, którą niosą ze sobą oferowane produkty. Delima to wyraz artystycznej duszy i serca włożonego w przygotowanie potraw tworzonych przez klientów sklepu. Nowe delikatesy mają stworzyć klientom możliwość skosztowania i komponowania najwyższej jakości produktów polskich i światowych producentów, jak również rarytasów pochodzących z najdalszych zakątków świata. Delima chce zapraszać klientów na degustacje i pokazy kulinarne. Dzięki tego typu akcjom będą oni mogli spróbować produktów orientalnych i potraw, których dotychczas nie znali. Kulinarne rarytasy zaprezentują zarówno telewizyjne gwiazdy, jak i szefowie kuchni ze znanych restauracji czy hoteli.
Z myślą o niepowtarzalnej gamie produktów, którą oferują delikatesy Delima, powstało nowe logo. Dobrana kolorystyka
w tonacji dystyngowanej zieleni w połączeniu z delikatnym odcieniem koloru piaskowego podkreślają wiarygodność delikatesów oraz naturalny charakter produktów. Zastosowane liternictwo podkreśla różnorodność oraz wysoką jakość asortymentu.
Delima to nowoczesna sieć supermarketów delikatesowych, zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Placówki działające w tym formacie posiadają ponad 1200 metrów kwadratowych sali sprzedaży, około 20 tysięcy pozycji asortymentowych, w tym miedzy innymi ponad 200 gatunków serów, tysiąc rodzajów samych win i wiele wyśmienitych owoców egzotycznych.
Stokrotka Sp. z o.o. obok supermarketów delikatesowych dynamicznie rozwija format supermarketów osiedlowych pod nazwą Stokrotka. Spółka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych polskich grup handlowych, prowadzących handel detaliczny i dystrybucję artykułów FMCG.