Rekordowy kwiecień, czyli czym chcemy się pochwalić

Produkt oferowany przez naszego klienta – Polsko-Brytyjski startup Walletmor – wywołał ostatnio spore zamieszanie w światowych mediach. Na temat implantu płatniczego Walletmor ukazało się ponad 470 artykułów prasowych w 40 krajach z całego świata. Jest nam niezwykle miło, że nasze działania promujące Walletmor osiągnęły tak wspaniały wynik. Jednak nie spoczywamy na laurach – zwłaszcza, że przed nami kolejne, ciekawe wyzwania 🙂

 

O implancie płatniczym Walletmor napisały takie medialne giganty jak BBC, Forbes, Newsweek, DeMorgen i Yahoo Finance. Artykuły prasowe ukazały się w niespełna 40 krajach m.in. w USA, Kanadzie, Francji, Niemczech, Szwecji, Czechach, Chorwacji, Rumunii, Brazylii, Ekwadorze, Indiach, Japonii i Chinach.

Materiały filmowe o naszym kliencie przygotowały także redakcje Faktów TVN oraz Wiadomości TVP.

 

Kolejna dobra, kwietniowa wiadomość to nawiązanie współpracy z nowym podmiotem na rynku zielonej energii. Wyjątkowo cieszy nas perspektywa wspierania działań medialnych w dziedzinie, która jest nam bardzo bliska. Szczegóły zdradzimy już wkrótce.

 

Zarządzanie kryzysowe to trudny temat – być może dlatego na rynku brakuje specjalistów w tej dziedzinie. Tym bardziej cieszy nowa inicjatywa szkoleń w tej dziedzinie certyfikowanych przez PARP.  Jako firma specjalizująca się w prowadzeniu zarządzania kryzysowego dla naszych klientów – przygotowujemy pełne strategie łącznie z księgami zarządzania kryzysowego, możliwymi scenariuszami wydarzeń i szkoleniami dla kadry zarządzającej – jesteśmy w pełni przygotowani do prowadzenia tego typu zajęć. Wkrótce odbędą się kolejne edycje szkoleń, dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu info@cumuluspr.pl

Implant płatniczy Walletmor nowym eksponatem w muzeum NBP
Produkt naszego klienta w Drew Barrymore Show!