24 spotkania na terenie wszystkich powiatów województwa lubelskiego, 1552 uczestników, 1012 firm, 96 godzin prelekcji merytorycznych oraz 72 godziny rozmów networkingowych. Za nami pierwsza część cyklu spotkań Biznes Lubelskie 2018! To jeden z największych projektów w historii Agencji Cumulus oraz jedno z największych biznesowych wydarzeń na Lubelszczyźnie w 2018 roku.
Cykl Biznes Lubelskie 2018 został podzielony na dwie części. W pierwszej z nich, która właśnie się zakończyła, wzięli udział przedstawiciele małych, średnich i dużych firm z województwa lubelskiego. W trakcie każdej z konferencji przedsiębiorcy mogli dowiedzieć się, na czym polega rola motywacji i jak osiągnąć sukces w biznesie. Ich mentorami będą utytułowani, polscy sportowcy: Robert Korzeniowski, Otylia Jędrzejczak, Sylwia Gruchała, Daniel Iwanek oraz Paweł Czapiewski.
Ponadto na uczestników pierwszej części cyklu spotkań Biznes Lubelskie czekały prelekcje dotyczące tegorocznych i szczególnie ważnych dla przedsiębiorców zmian w podatkach VAT, PIT, CIT oraz RODO. W role prelegentów wcielili się eksperci z międzynarodowych firm doradczych (Deloitte), spółek skarbu państwa oraz warszawskich i lubelskich kancelarii radców prawnych. Co istotne uczestnicy poznali także zasady negocjacji, mediacji i arbitrażu w biznesie. Te kwestie przybliżyli im między innymi doświadczeni mediatorzy z Lubelskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji KUL.
A już za kilka tygodni zainaugurowana zostanie druga część cyklu. Tym razem do udziału w spotkaniach zaproszeni zostaną mikroprzedsiębiorcy. Z myślą o nich przygotowany został blok warsztatów, które poprowadzą biznesmeni odnoszący sukces nie tylko na rynku lokalnym ale także i zagranicznym. Na podstawie realnych case study prelegenci przybliżą uczestnikom, w jaki sposób budowali swoją markę w biznesie oraz w jaki sposób rozwijali działalność eksportową.
To jednak nie wszystko. Mikroprzedsiębiorcy, którzy wezmą udział w tej części cyklu Biznes Lubelskie, pod okiem najlepszych dziennikarzy z regionu, dowiedzą się w jaki sposób pozytywnie kształtować wizerunek swój oraz swojej firmy oraz komunikować się z potencjalnymi klientami za pomocą masowych środków przekazu.
– Cykl tych eventów traktujemy jako doskonałe narzędzie public relations dla całej społeczności przedsiębiorców z Lubelszczyzny, ponieważ istotą PR-u jest budowanie relacji. Skala wydarzenia, które obejmuje łącznie aż 48 spotkań, to wyjątkowe wyzwanie i jedno z największych w historii Cumulusa. Wymaga precyzyjnej koordynacji działań, doskonałej organizacji i zaangażowanego całego teamu naszej agencji. Organizacji samych spotkań towarzyszą także działania promocyjne w social media, reklama prasowa, radiowa oraz w intrenecie, outdoor a także przygotowywanie relacji foto i wideo z każdego ze spotkań – mówi Jan Matysik, prezes zarządu Cumulus PR Sp. z o.o.
Spotkania z cyklu Biznes Lubelskie organizowane są przez Agencję Cumulus oraz Grupę ITM na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II”.
Zachęcamy do obejrzenia relacji wideo z wybranych spotkań Biznes Lubelskie w Lublinie, Zamościu, Biłgoraju i Tomaszowie Lubelskim.