Jaka reklama działa najlepiej? Czym (marketingowo) różni się lubelski rynek od innych regionów w Polsce? Jak mierzyć skuteczność działań reklamowych? O tym opowiadaliśmy uczestnikom minionej konferencji MOM – Merytorycznie o Marketingu, która odbyła się w poniedziałek, 12 listopada w IBB Grand Hotel Lublinianka.
Spotkanie pn. „Sprawdzone narzędzia promocji biznesu. Co na najlepiej działa?” zorganizowano z okazji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Oprócz prezentacji, uczestnicy mogli wysłuchać dyskusji przedsiębiorców, którzy pomyślnie wdrożyli strategię marketingową, a ich marki cieszą się rozpoznawalnością w Lublinie. W gronie prelegentów znaleźli się: Szymon Koćmiel (Rewelacja Marketing), Hubert Adaszewski (Bosko – Lody Produkcji Własnej), Jan Matysik (Cumulus Agencja Reklamowa, Cumulus PR), Weronika Markiewicz (Weronika Markiewicz Fotograf, przedsiębiorca), Mariola Wentlandt (Klasyczny Pilates) oraz Cezary Jarocki (Cukiernia Sowa, Willa Win).
Fot: Przemysław Twardowski Fotografia